duminică, 16 mai 2010

i.n.c.

sunt cea mai incosecventa persoana pe care o vei cunoaste vreodata.

sunt o contradictie si devin claustrofoba daca ma mai despica un singur tipar ,prefer sa aud ciocanele

conflict.

si poate cel mai mult ma afecteaza intensitatea sentimentelor duse in asa masura la extrem incat ajung sa para superficiale

si atunci, daca nici eu nu mai stiu, daca nici eu nu mai cred, ce sens are sa imi mai spun?

incerc sa o scot la capat, dar totusi chiar nu imi pasa.

de fapt refuz sa accept ca nu pot, ca nu-mi iese si ca sigur am sa pierd.

schitez nepasarea

are loc confruntarea dintre eul meu, destul de inteligent as spune, si eul meu care se crede mai inteligent, si crede ca il poate pacali pe eul mai prost.

si daca amandoi sunt Eu, cine castiga?

si astea sunt doar cateva dintre exemplele de batalii interminabile ce ma bantuie.

glasul lor, vocile, cata dreptate aveau si nu i-am ascultat

nesinceritatea mea e atat de complexa si de profunda, incat toata lumea o ia de buna.

 si doare, poate mai mult decat suferinta ce le-o dau la schimb

si pe cat de tare ma doare, pe atat de mult ma stimuleaza sa proiectez noi sanse, noi ganduri pozitive

pe atat de mult astept sa impartim acea sticla, acea tigara…tactil, iti ghicesc gustul…

dens, ma inalti in carlionti de fum, reverie.

Cred ca te iubesc

Un comentariu:

  1. O (1) singura replica inteligenta pot sa adaug la ce ai spus : "Inca lupt cu mine ,sper sa rezist"

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog