sâmbătă, 24 aprilie 2010

am trecut la cerneala albastra

si cum o zi in care nu imi iese nimic cum mi-am planificat este precedata de o zi minunata.  si cum parca toate problemele par atat de infime acum. e ca si sentimentul de dupa ce ai facut cumparaturi o zi intreaga. si ce ciudat...cum mi s-a schimbat radical viziunea asupra acestei zile.. cat de optimist vad totul, din nou. Sunt fericita. si nu e acea fericire absoluta de care vorbeam, nu, nu am reusit sa o ating inca, dar e o fericire superficiala pe care am reusit sa o asimilez destul de bine. si aceasta reusita ma face sa vad si mai frumos totul. pe mine, si cerul, si asfaltul fierbinte.. 

ma bucur in cel mai simplu si stupid mod, iubesc un cliseu si fericirea din lucruri marunte... complexitatea iti da doar batai de cap, si sperante neimplinite. ne intalnim la felinarul de la colt de drum


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog