marți, 14 septembrie 2010

Teribilism

Teribilism. Entuziasm. Spontaneitate. Noutate. Frica. Entuziasm din nou. Dorinta. Dor. Gand. Fantezie. Vis.
un gand fugar si teribilist. o dorinta infundata, ratacita prin vise si intretinuta de dor. o noua scapare, o alta fantezie. frica de a fi inteles. pretinzi a fi special, tipul spontan cu zambet misto. De ce nu? Entuziasm.
mi-e frica sa nu fiu eu cea care te doreste asa, iar tu de frica incerci sa-mi faci pe plac. sau poate e doar o fantezie de-a mea, si tu nu adaugi nimic nou la clasicul tipar.
imi doresc sa-mi pot despleti gandurile. sa-mi inteleg entuziasmul, sa-l citesc in ceasca zilnica de cafea. vreau sa stiu, cum e posibil ca un simplu fior de dor sa ma infatiseze ca pe cineva cu totul nou..ironic, ciudat, nu inteleg.
cum de iaurtul de dimineata care era mereu prea dulce pentru prima ora a zilei, are dintr-o data gust de omleta? cum de ora de romana nu vine cu un calmant la promotie? cum de ii zambesc dragut blondei enervante din penultima banca? si cum de realizez toate astea cu o sinceritate ingrijoratoare?
vreau sa pleci, sa ma lasi in pace, doar eu am voie sa fac asta! Eu castig mereu.

Totusi, mi-e dor de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog