miercuri, 29 septembrie 2010

Credinta

Adesea sunt  intreabata : Crezi in Dumnezeu?-din ce in ce mai multa lume o face intr-un context ironic, crezand ca stiu raspunsul

Cred? Nu. Da. Nu? Da..

De ce? 

In primul rand pentru ca nu cred;

Si in al doilea rand pentru ca trebuie sa cred in ceva, asa ca am preluat acest nume pentru Energia care ne leaga in timp si spatiu de oameni si evenimente. Energia care iti instaleaza o stare de bine daca tu ii pretinzi asta. Energia care daca nu o recunosti si nu stii sa o folosesti si apreciezi , se razbuna si te loveste de unde nu te astepti.

Unii o numesc 'energie pozitiva', altii 'karma'...'feng shui' sau mai stiu eu... denumiri ce definesc doar partial aceasta Forta. 

Dar trebuie sa o descoperi pe cont propriu. Pentru ca e in tine. Pentru ca eu sunt propriul meu zeu, doar ca ma aflu undeva in afara mea si trebuie sa invat sa comunic cu mine... 

si pentru ca daca esti suparat pe sine sau nu te respecti, fi sigur ca nu vei primi ce ai mai bun.

Bafta..



Un comentariu:

  1. cunoasterea religioasa-este una nelimitata si capabila sa raspunda multor intrebari. Metoda stiintifica presupune dobandirea cunostintelor testand ipotezele. Dupa cuma vezi ambele iti dau de furca.... sa crezi in ceva nepalpabil e la fel de costisitor ca si evaluarea si testarea teoriilor necrestine. Iata nu mentine credinta( ceea ce e foarte greu), ori a incerca sa testezi stiintific( si ma refer la raspunsuri pe care nu le cauti in religie ci in stiinta- ceea ce deasmenea e imaginabil de greu). Din punctul meu de vedere, stiinta la un moment dat isi pierde din esenta( care apropo aproape ca nici nu o are)si ramane intr-un circuit mort fara raspunzi si solutii si implica chiar si metafizicul la un moment dat, insa daca nu esti pregatit, vei ramane cu niste teorii slabute printre oameni puternici ancorati in credinta. Repet, incerc sa pastrez un echilibru, pentru ca nici eu nu-mi gasesc ''partea''. e foarte bine sa studiezi

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog